2010年1月21日星期四

Hard to say i'm sorry..

HARD TO SAY I'M SORRY- Chicago

Everybody needs a l
ittle time away
I heard her say
Fro
m each other
Even lovers need a hol
iday
Far away
Fro
m each other
Hold
me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to stay
After all that we
've been through
I will make it up to you
I promise to
And after all that
's been said and done
You
're just the part of me I can't let go
Couldn
't stand to be kept away
Just for the day
Fro
m your body
Wouldn
't wanna be swept away
Far away
Fro
m the one that I love
Hold
me now
It's hard for me to say I'm sorry
I just want you to know
Hold
me now
I really want to tell you I'm sorry
I could never let you go
After all that we
've been through
I will make it up to you
I promise to
And after all that
's been said and done
You
're just the part of me I can't let go
After all that we
've been through
I will make it up to you
I promise to
You
're gonna be the lucky one

The end --
Ma Jiali 1999/08/08



附上歌詞
這首歌棒到極點 棒到没話說 真的~!

此時的我呢
開着耳機 開大大大大聲
我只聽到這首歌
很有情趣 XD
很好聽
很喜歡很喜歡
i just want you to stay ^^

好聽~~


最近開始喜歡聽英文歌了喲 XD



=_____________________________________+VVVVVV


我要看大日子==!

烏龜黄八
最近的年輕人 很愛放飛機!!!
說好看電影 又這個又那個
說去唱歌 又那個又這個

X的==

氣死


幾歲人了
還是没點信用
這樣的人
以後有求於我,我也不大理會
你看着吧



```````````````````````@@```````````````````
現在的人
真是送你一個字!
"犯賤"!
媽的


這裏說 不可能
哪裏又跟她在一起
真的是烏龜黄八
把愛情當兒戲!!
以後你的真命天子還會出現麼?? 我很懷疑

好好的一個人 說没身材又不是 雖然没前凸後翹 雖然没天使的臉孔 魔鬼的身材
但是呢
在馬來西亞 也算是個美女

心底既然如此==!!!!!
真的不知道現在的人 心裏到底在想什麼

愛情真的那麼好玩麼?
到你真心遇到你喜歡的人時、那時,他就會像你現在這樣,"以玩玩的心~~"
讓你哭笑不得 讓你痛不欲身!




_____________________________________________________=)

我說呀
至各位年輕美眉們:
16歲 就要有16歲的樣子
16歲 就做16歲應該做的事情

我常說 不會讀書不要緊
最重要是 不要學壞就好

人吖
走的每一步都要很小心、因為每一步都很危險!
當你走出一步,就永遠没得回頭了


真不明白
為何現在的16歲女生
要那麼那麼的成熟?

怎麼現在的人越來越早熟?
有些12歲、小學就開始扮靚
怕死以後没有機會咩
現在將小就交男朋友、怕死以後没有機會咩

年輕輕輕就讓“第一次”給了"最熟悉的陌生人"
值得麼?

這是我們女生應該有的矜持麼
才幾歲
就進出過無數次的夜店
次數還驚人!!!




或許每個人的想法都不同吧
我也不知道
我只覺得
就算這世界的誰誰誰 怎樣怎樣怎樣 也好
都不管我16歲的事




做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。
做好自己的本份就好。



没有评论:

发表评论